dodaj wiadomość | newsletter | kontakt

Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO"

Wasza organizacja chciałaby zaistnieć w mediach społecznościowych, ale nie wiecie, od czego zacząć? Działacie już w wirtualnej rzeczywistości, ale chcielibyście uporządkować wiedzę na temat tego, jak wykorzystać nowe media do nagłaśniania działań Waszej fundacji lub stowarzyszenia? Przeczytajcie publikację SCWO „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO".

autor(ka): Natalia Klorek

2018-01-08, 02.04

DOWIEDZCIE SIĘ, JAK PROMOWAĆ NGO

Dzięki bezpłatnej publikacji Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych dowiecie się, jak promować stowarzyszenia i fundacje w mediach społecznościowych. Znajdziecie w niej m.in.:

► porady, jak opracować strategię komunikacyjną organizacji pozarządowej,

► praktyczne wskazówki dotyczące tego, jak tworzyć interesujące i angażujące treści na Facebooku, Instagramie i Twitterze,

► narzędzia przydatne w samodzielnym tworzeniu treści na portalach społecznościowych,

► informacje, jak zadbać o spójność pomiędzy różnymi kanałami promocji w mediach społecznościowych.

O AUTORCE

Olimpia Jenczek – specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci. Uwielbia robić to, co kocha. Kiedyś współpraca z organizacjami pozarządowymi wypełniała jej życie po pracy, dziś jest ważnym elementem dnia codziennego. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych – zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Aby nie przyrosnąć do komputera, prowadzi szkolenia dla NGO z zakresu promocji w sieci. Dzięki tej części życia zawodowego jeszcze lepiej poznaje świat trzeciego sektora.

GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ PUBLIKACJĘ?

Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO" jest dostępna do przeczytania on-line i do pobrania w wersji pdf​ na stronie warszawa.ngo.pl/scwo-publikacje.​

Śledźcie nasz profil na Facebooku, gdzie wkrótce napiszemy, jak zdobyć wersję papierową.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W NGO 

Jeśli jesteście zainteresowani tym, jak promować NGO w mediach społecznościowych, obejrzyjcie także nagrania z webinariów Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych: 

► "Jak używać rysunku, by lepiej się komunikować"

► "Komunikacja na Instagramie i Twitterze"

► "Komunikacja na Facebooku"

► "Podstawy Social Media".

Nagrania webinariów SCWO dla organizacji pozarządowych znajdziecie na warszawa.ngo.pl/webinaria.

O STOŁECZNYM CENTRUM WSPIERANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych to system bezplatnego wsparcia dla fundacji i stowarzyszeń, działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających. Do korzystania z SCWO zapraszamy nowo powstałe organizacje, te z dłuższym stażem, jak i osoby, które planują dopiero założenie organizacji pozarządowej.

Oferta SCWO obejmuje m.in. bezpłatne szkolenia dla NGO, indywidualne konsultacje dotyczące tego, jak założyć i prowadzić fundację oraz stowarzyszenie, porady księgowo-prawne, bezpłatne sale szkoleniowe dla NGO w Warszawie, webinaria oraz roczne cykle edukacyjne.


​Publikacja „Nie zostawaj w tyle! Jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO" została wydana w związku z wydarzeniem „ZNAMY ZMIANY – o nowych zasadach i narzędziach współpracy organizacji z miastem", zorganizowanym przez Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych 22 listopada 2017 w Centrum Kreatywności Targowa.​

 



Poznaj ofertę SCWO: warszawa.ngo.pl/scwo


źródło: inf. własna [warszawa.ngo.pl]
Uwaga! Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu!

SKOMENTUJ

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora.


KOMENTARZE

Nie ma żadnych komentarzy
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.